Skönt bad!

Hej kamrater.
Efter att ha varit på vift hela dagen och med lagom träningsvärk i benen, så har jag precis hoppat i ett skönt bad, väl behövt också pga att jag sådär cirka svettats ihjäl. Idag vart det rätt molnigt när vi landa i Phuket, vilket väll vart rätt bra då vi haft fullt upp med massvis av annat.

Efter vi blivit hämtade på flygplatsen vid 12 så stack vi till Phuket town för att lekky skulle prova brudklännibg, det är ju lite det den här resan går ut på. De gifte sej för några månader sen i Sverige och skulle ha ett ordentligt bröllop här nu, men det ändrades så istället ska vi bara fotografera! Så på måndag ska pappa och lekky ta blder, och imorgon ska jag ta bilder! Även jag provade klänningar innan, haha kände mej som en prinsessa när jag provade massor av brudklännibgar, valde dock en lite mer festklänning/bal eftersom att jag inte ville vara för brudig ;) så imorgon ska jag fotas på någon strand i den klänningen + en av mina egna outfits, gonna be really fun!

Efter det skulle vi checka in på vårt hotell och då hade det tydligen blivit något fel med bokningen så vi fick leta efter ett annat.. Har hittat ett lite "finare" nu som vi ska bo i.

Var allt jag tänkte skriva nu, ska fortsätta njuta av badet och kolla pretty little liars, sen blir det sängen! Klockan är 11 här nu och vi ska upp vid halv 7 imorgon.. Haha! Höres! Xx Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0