Morning!

Godmorgon sverige.
Jag vaknade för en liten stund sedan och har duschat och kollat på tv sen dess, idag på förmiddagen vet jag ibte riktigt vad vi ska hitta på, hämta peet hos hans farmor eller något. I eftermiddag ska vi iaf upp till någon buddha staty i bergen, där är tydligen 700 trappsteg, om inte mer, upp dit. Kamera och mobil åker med och bilder kommer sen när jag är hemma igen.

Det jobbigaste med att va här nu dessa dagarna, är att här är så himla många hemlösa hundar.. Och det skär lika mycket i mitt hjärta varje gång jag ser en. Jag vill bara ta med mej alla hem och ta hand om dom, dock kan jag inte det.. Jag är verkligen känslig när det gäller djur, och jag måste verkligen hålla inne tårarna när jag ser något som har de dåligt.

http://cdn.publishme.se/cdn/7/2873824/images/2012/pic_50cee41c9606ee60fdb320e0.jpg" class="image">


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0