Miss you..

 
Jag saknar min vän så otroligt mycket. När hon skulle åka, jag visste jag skulle sakna henne men verkligen inte såhär mycket! Varje dag går jag och tänker på vad hon kanske gör just då, hur hon har det osv. Det är ganska jobbigt faktiskt, jag kan inte prata med någon, inte träffa någon som jag vill träffa, jag kan inte, det enda jag tänker på är henne.. Jag tycker synd om henne ( även fast hon inte gillar det) Hon åker iväg på en sjukt efterlängtat semester och det förtjänar hon, men miljoner tråkiga saker händer precis innan hon ska åka och det gör ju saken verkligen inte bättre. Man kan sticka ifrån allt men det sticker inte ifrån ens huvud.
Folk försvinner från hennes liv, folk behandlar henne illa och hon får lämna sin ögonsten som hon älskar, you know. Nej jag hoppas verkligen hon har det underbart där å andra sidan jordklotet, det hoppas jag verkligen. Jag tänker det hela tiden.


Man förstår inte hur mycket någon betyder från en förrens det är borta. Så sant! Det är inte förrens nu jag inser hur mycket hon betyder för mig, hur mycket vi pratar och gör tillsammans. Jag kan inte förklara, det är svårt, ni kommer aldrig förstå hur mycket jag än förklarar.

Hon är min bästavän, mitt allt, min andra halva som jag litar på väldigt mycket. Hon finns där och jag finns där för henne, som det ska vara. Hon är den man kan prata med om exakt allt, hennes kloka svar och funderingar.
Trodde aldrig en människa, som jag känt i så många år, som jag bråkat med mest och gått igenom tillsammans med mest skulle betyda såhär mycket.                  
 
 
 
Jag älskar henne!




Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0