Men hej bloggen

Sov längre idag än Vad jag brukar och då blir jag alltid så trött?.. Hela dagen är fördärvad det ända som är bra är just då på morgonen. Dagen har varit ungefär som alla andra onsdagar denna terminen, lektionerna lika långsamma, när klockan är 12 känns det som vi ska sluta men nej då har jag 3 lektioner kvar..

Efter skolan drog jag hemåt och åt sedan bytade jag om till hundra lager kläder, minusgrader ute.. Det snöade en hel del och jag orkade verkligen inte gå i snö i typ 30 minuter för att sedan göra om det när det är helt svart ute?! Så jag tog cykeln.. Haha japp, det gick ju inte direkt så snabbt, is över gatorna och massa snö så hela cykeln försvann men jag klarade mig och slapp gå hela biten. Hämtade in mitt lilla busfrö och borstade av snön på hans rygg och la på ett fleecetäcke medans jag hämtade in zacko. Boxarna var mockade och maten la på sin plats, idag behövde jag inte göra någonting mer än att mysa och rykta, skönt ibland faktiskt! ;)
Han var på ett bra humör idag, bet i mina borstar bara för att retas, ville bli kliad hela tiden och gjorde hela tiden små bus, älskar när han är så!

Har nu börjat kolla på säsong 3 i ett rum fyllt av ljus, mysigt!
Nu ska jag ut och hämta dricka, töööörstig! Och sedan ska jag lägga mig ner på kudden och drömma mig bort lite innan jag drömmer vidare någon annanstans, godnatt folket! :)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0