Lucia

Har nog aldrig frusit så mycket som jag gjorde idag uppe på hästryggen, skakade hela tiden och kände varken händer eller fötter, mina läppar sprack på grund av kylan och min mobil stängdes av.. Det kunde väl inte blivit sämre?! Trotts allt detta gick det faktiskt bra, hästarna och vi ryttare blev otroligt fina, 9 hästar sammanlagt gick och sjöng vid byns affär. Wawa har nog inte blivit tiden på ett bra tag, hon var oerhört pigg, galopperade på stället flera gånger, steppade åt sidorna och ja stod aldrig stilla. Inte ens när vi sjöng, fast då blev hon väldigt nervös, märkte det redan då alla började fota med blixt på och det var många barn och vuxna som stod och lyssnade. Och sången ja, vi var i stort sett 2 stuckna som sjöng, jag och en liten tjej resten var tysta.. Och just de stackars Tess kunde knappt få ut ett ord så hes hon va.. Så ja de gick väl som det gick, mysigt ändå trotts den hemska kylan!

Har nu bäddat ner mig i hopp om att bli varm, ska kolla runt lite på olika bloggar och sedan lär jag nog somna. Ska till tandläkaren kvart i 9 så får sovmorgon, dock inte till något roligt..


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0