LOV

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sedan ungefär och har lyckats fixa min mobil. Igår innan föreställningen åkte min älskade iphone ner i vasken (full med vatten och tvål) torkade av den med papper, höll den så att vattnet kunde droppa ut sen under föreställningen la den på ett element.. Touchen funkade inte likaså "hemknappen", mobilen stängdes av och på, inget ljud eller vibration, kameran hade immat igen och en blött fläck som tog upp nästan hela skärmen.. SUCK!

När jag kom hem, typ 3 timmar senare fönade jag den i alla hål och under hela natten har den legat avstängd i en påse full med ris då det skulle suga åt sig allt vatten.

Och antagligen så funkade detta, nu kan jag göra allt som vanligt ända skillnaden är skärmen, fortfarande blött inuti där men desto mer jag använder mobilen ju mindre blir den då den blir varm. Så nu hoppas jag verkligen att detta har funkat och jag slipper lämna in den nu till jul och allt!

Nu har jag äntligen tre veckors lov framför mig, ska tillbringa mina dagar i stallet, kompisar och ta det lungt och vila upp mig inför nästa termin. På måndag ska jag fira jul med familjen, mormor, farmor, faster och kusin. Blir inte många då resten av släckten på mammas sida firar med deras farmor. Men några dagar efter ska vi fira med dom ändå! Just nu det ända som är planerat för tillfället.

Igår fick jag även mina betyg, C i alla ämnen förutom ett B + resten D och endast två E. Riktigt stooooolt över mig själv då jag inte tagit skolan seriöst alls största delen av terminen. Från förra terminen har jag höjt mig från E till C på många ämnen så nästan termin kan ju inte bli sämre?! = glad tjej! ;)

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0