Last day in pakchong

Hola kamrater.
Efter att varit iväg hela dagen så har jag nu landat i sängen på hotellet. Pappa har varit magsjuk nu i två dagar så vi har mest shoppat då och varit nere i staden, men idag mådde han hyfsat bra så vi begav oss till någon turistsak, sjukt fint var där och jag fotade riktigt mycket. Dock tänkte jag lägga upp en bomb med bilder från resan, när jag är på hemmaplan igen. När vi var där på utflykten så såg vi även någon kortfilm i 4D, fett häftigt. Stolarna rörde sej, så det kändes bokstavligt talat som en karusell, och vi såg någon film med aliens och det kändes verkligen som att det var verkligt, peet blev skiträdd haha, mindfuck.

Stack sedan till någon stor outlet med äkta märken, alltså inget fake, och köpte 4 tröjor, och en till min storebror. Kom som sagt "hem" för bara en liten stund sedan och nu ska jag checka pretty little liars innan vi ska äta. Ska även packa allting ikväll så det är i ordning imorgon, vi åker härifrån 7 imorgonbitti för att åka till Bangkok och sedan ta flyget till Phuket! Där väntas 10 dagar med sol och bad, här får vi ju nöja oss med sol. ;)
/ Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0