it´s friday, dude!

Äntligen fredag, denna vecka har gått långsamt, skojar inte!

Idag har jag stått och gjort över 30 pizzadegar, ska ha det när vi har vår musikal i skolan så ska vi äta pizza så det fixade vi idag. Eller ja inte ens hälften, 75 plåtar pizza ska ha gjorts på måndag så det blir säkert en hel dag med det då också, kommer drömma om deg!
Slutade redan vid 1 idag så Tess följde med mig hem, ja vad gjorde vi? åt, spelade xbox och snackat, inget mer.
Så idag har jag inte varit hos Bennies. Ska snart hem till min morbror och hans tjej och äta lite tacos, mums! Idag kommer jag och min bror vara hemma själva ända tills imorgon, då mina föräldrar är på julbord. Härligt!

Mina två ögonstenar






Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0