I'm in Thailand bitch!

Hola amigos!
Jag landade i Thailand för någon timme sedan och sitter nu hos lekkys bror, de bor i ett privatområde här i bangkok(med säkerhetsvakter när man kommer med bil osv. tänk er film) så här är super fint. Jag ska snart hoppa in i en dusch och byta kläder, känner mej sjukt sliten efter flyget. Klockan är 10 här och här är redan SÅ varmt, vid 8 tiden vart det 35 grader, haha. Vi tog först flyget från Köpenhamn till Paris, och då fick jag fönsterplats (lycklig tjej) och det vart så fint, knäppte några bilder som jag ska försöka lägga upp här nedan, sen flyget från Paris till Thailand satt vi i mitten på 4 säte, och hade tv i sätet framför så vi kunde spela, se på film/serie och lyssna på musik mm. Så jag har spenderat resan med att kolla på Simpson, Two and a half men, vänner, Madagaskar 3, spiderman och lite sånt, också sov jag nästintill hela resan så nu är jag rätt utvilad och pigg.

Hör av mej mer under resans gång, så fort jag har tillgång till wifi. Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag, men det väntar väll att se. Hörs, puss!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3575992/images/2012/pic_50cd3847ddf2b33151002388.jpg" class="image">


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0