I'm dead

Hej där, jag sitter just nu framför vår kamin och försöker få upp värmen, har frusit och skakat i 1 timmar nu, alltså sedan lucian. Är dessutom hes och har otroligt ont i halsen, sitter och tycker synd om mej själv och undviker att prata då det gör så jääävla ont! Så ja, lucian vart ju rätt misslyckad från min sida sön inte kunde sjunga, försökte mej på det någon gång men det var helt omöjligt, så jag och Tarzan stod och såg fina ut iallafall. Och Tarzan, riktigt kul att se och rida han igen, trots att det bara gått 2 veckor, och han vart jätteduktig och fick gå i täten, dock så vart han sjukt pigg och blev rädd och tramsade en hel del, märks att JAG inte har ridit han på ett tag! Riktigt skönt hejdå helt enkelt, och han var så jäkla fin!

Nu ska jag hoppa in i en dusch, ta lite medicin osv. Och sedan ska jag gå och lägga mej, har precis packat färdigt allting tror jag, känns som att jag kommer glömma något men har ingen aning om vad.. iaf, ska gå upp halv 6 imorgon för att jag ska åka med Claes när han kör till jobbet, för att kunna sätta resväska osv. Hos pappa och fixa mej, sen får jag väll hålla tummar och tår för att han kör mej till skolan! ;)

Och just det.. Med tanke på hur kallt det var idag så är det rätt skönt att veta att på lördag is the day, då jag flyger till andra sidan jordklotet aka Thailand, mvh överlycklig tjej som slipper kylan i några veckor. postar några härliga bilder från dagen med.. Det enda bra med vintern är att det är så förbaskat vackert!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0