Godmorgon!

Godmorgon!
Det är redan tisdag, vilket är rätt sjukt. Tiden går så otroligt fort här! Iallafall, jag vaknade nyss och har precis tagit på mej, vi ska till något tempel idag så det är långa byxor som gäller, tjejer fick tydligen inte ha något kortare där.

Btw, jag färgade håret.. Rött igår! Yes,i know, rött. Var tanken att jag skulle färga det ljusbrunt, men de hade slut på den färgen, så jag kände av lite YOLO anda och färgade rött. Om jag passar i det? Don't know. Känns sjukt ovant i varje fall. Var riktigt mysigt dock när jag färgade det, för gjorde manikyr och pedikyr samtidigt, så det vart 3 som höll på med mej samtidigt, i felt like a princess! :)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0