En dag till sedan lov

Drog snabbt hem och bytade om hyper snabbt och cyklade till stallet, ändå blev klockan lite i 4.. haha det brukar den bli när jag tar allt som vanligt, antagligen var jag hemma ovanligt sent? Stod och pratade en hel del med en tjej och hennes mamma största delen och jag som skulle vara hemma vid 5.. Pratade även med David och har fått lite information så nu ska jag bara prata med pappa igen, åååhh så lycklig om detta nu kommer gå!
Tillbaka till stallet, mockade och gjorde hans box fin, hämtade sedan in en blött häst. Cyklade sen hem i snöblåst, lite luft på fram hjulet och knappt något på bak hjulet, jobbigt.

Med pappas data i soffan och härlig ny musik i öronen skriver jag nu detta och ska sedan kolla runt på lite bloggar och förmodligen kommer jag inte göra något ´kul ikväll, taggar sista skoldagen imorgon innan lov. Äntligen kan man sova länge om dagarna, vara i stallet medans det är ljust, göra vad man vill om dagarna, träffa kompisar och bara vara utan att ha någon press på sig. Tummen upp!



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0