Det här med snö, jul och allt

Har väldigt många vänner som tycker att vinter, snö och allt är hemskt.
Det ända som kan vara kul är då julafton, nyår och det dagar då man är inomhus. Dom klagar hela tiden på hur kallt det är, kan det inte bli sommar snart och blablabla.. Jag älskar vintern, snö som knarrar, kylan som biter i kinderna och allt är så otroligt vackert! Allt blir så mycket mysigare tycker jag, visst det har ju sina nackdelar, kallt ja det är det och jag är den som alltid av någon anledning tar på mig tok för mycket kläder så jag blir VARM.. Och slask som kommer sen den kunde jag gärna varit utan men allt annat är Såå kul! Nej jag gillar det :)

Att fota Under vintern är riktigt kul, bilderna kan verkligen bli magiska! Men det är bara få dagar man kan få det där lilla extra, när solen är på väg ner och det är flera minusgrader och snön ligger täckt över marken och glittrar, ja då kan det bli bra!

Inomhus blir mysfaktorn på hög nivå, julgranen blir pyntad, tomtar och julstjärnor kommer upp, alla stearinljusen tänds, love it! Att julbaka är skoj och gott, något som vi gör varje år, pepparkakor, lussebullar, knäck, massor bakas, hur mysigt som helst!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0