Det här med bytet...

Igår var jag ju sten säker på att byta till en annan men idag vet jag inte riktigt. Visst Bennies är hemsk att rida väldigt ofta men han har sina dagar då allt går klockrent, det har ju alla hästar. Dom har också sina dåliga samt bra dagar och jag känner att det börjar gå mot det bra hållet, nu har jag bestämt mig för att jag ska ta och klara detta och inte ge upp så lätt, ge allt mer tid. Samtidigt så skulle det bara vara bra och rida  många olika hästar så att rida henne någon gång då och då är bara bra och kul. Men just nu så ska jag försöka mer och se, bara för han har haft en dålig period nu så betyder inte det att de alltid kommer att vara så.
Och vi har gjort framsteg, från att inte ens galoppera till att nu göra det direkt vid fattningen.
 



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0