Då har denna dag nått sitt slut

Ni hittar mig under täcket med världens kallaste fötter, råkade ta mina converse så nu får jag skylla mig själv.. Var precis ute med Sigge på hans kvällsrunda och har hunnit plugga lite till på so:n, packat väskan till imorgon eller ja halvt, lagt fram varma stalljackan, mjukisbyxor och andra varma tröjor och skolböckerna i en hög på golvet så är det bara att ta och lägga ner det i väskan imorgon innan jag går. Efter skolan ska jag nämligen följa med Tess hem, mysigt! Blir en runda till hennes stall och sedan tillbaka hem till henne igen. Så det gäller att ha med sig varma kläder när vi ska vara ute i stallet.

Tänka kolla ett avsnitt innan jag bestämmer mig för att sova helt :)
Godnatt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3575992/images/2012/pic_50bbbafae087c37b34ce3257.jpg" class="image">


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0