Bennies

Min bror följde med mig Idag så han fick också prova rida lite. Tvingade honom att ta lite bilder på mig och Bennies vilket inte blev toppen direkt men något iallafall! :)
Red lite rundor i ridhuset, svinkallt så kunde knappt röra varken tår eller fötter, när jag kände att det räckte fick min bror hoppa upp. Till en början var han livrädd men efter några varv i skritt gick det bättre, han travade för första gången på Bennies, han skrattade så mycket att han knappt kunde andas, kanske inte det bästa uppe på hästryggen ;)
fixade sedan allt annat efter och sen kom pappa och hämtade oss.
Nu blir det yttligare flera avsnitt och ska gå och hämta ett äpple och clementin jag kan tugga på sålänge, måste och torka mitt hår efter en lång härlig varm dusch, kan duscha hur länge somhelst! ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/3575992/images/2012/pic_50c0e5bbe087c3560cd80664.jpg" class="image">


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0