Bennies

Idag gick Bennies så mycket bättre än igår, hade ett leende på läpparna hela tiden. -Ni vet den känslan då det går så bra att man vill stanna kvar i sadeln och aldrig sluta, så var det!  Åkte nästan av idag också men jag klarade hålla mig kvar ännu en gång, han blev sur och protesterade med att sparka backut.
Imorgon blir det hoppning, en tjej i stallet hjälper mig imorgon med hinder och sånt, så jobbigt att hålla på med det själv. Så det ska bli kul, ska sedan hjälpa henne.   
Nu ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, kolla film eller göra något annat lungt.Innan Smakade jag pappas julskinka som han hållt på med medans jag var i stallet, grymt god! Tummen upp till dig pappa!




                                                                      

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0