8/12 - 2012

Tog med mig kameran igår, kände att det var dags för lite nya bilder. Det var ett bra tag sedan jag använde kameran, blir så ibland att jag tappar lusten över att fota. Fast när jag väl har börjat fotografera så kan jag inte sluta! Knäppte många bilder i hagen på Bennies. Till en början förstod han inte att han skulle stå stilla utan bara följde efter mig vart jag än gick, sen tröttnade han nog på mig för då stod han stilla och koncentrade sig på annat. Ljuset var såå perfekt för att fota och jag fick till bilder jag är väldigt nöjd över!
Eftersom vädret var  underbart och att rida inne i ridhuset fanns inte på kartan, det blev en kort men härlig barbacka tur ute på grusvägarna. I kanten fanns massa snö och trampade vi där så fick han styltor så vi höll oss på vägen. Han var  framåt och uppmärksam på mig, tänkte mig att han skulle vara på bushumör nu när jag inte ridit ordentligt men nejdå, hur trevlig som helst! 













Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0