2 december

Massa härlig snö la täckt över gatorna när jag kollade ut genom fönstret imorse, älskar snö! Fast de finns ju nackdelar också, måste nu alltså gå till stallet, att cykla finns lnte ens på kartan.. Det tar knappt 10 minuter att cykla och lite mer än 30 minuter att gå, suck! När jag kommer till stallet börjar det bli mörkt redan och nu lär det vara mörkt när jag kommer dit.

Vid halv 10 gick jag och min lillebror it med Sigge, hur kul som helst! Kom tillbaka och duschade snabbt sen Åkte jag och pappa till Landskrona för att röntga mina knän. Fick åka in i en sån tunnel, vet lnte vad det heter, har för mig magnetröntgen? Fick ligga i 15 minuter på varje knä, världens störigaste musik i öronen, endast instrument... Och maskinen lät, herregud trodde nästan den skulle gå sönder. Pappa gick ut så mycket lät det. När det var klart kunde jag äntligen åka hem, vi gick ut på stan och kollade all julskyltning och nu ska jag ta mitt te och en lussebulle och gå in på mitt rum och försöka plugga lite.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0