Utkast: Aug. 13, 2012

Kom nyss hem från min moster, ja jag klippte mig, har bilder som ni kan få se senare då jag inte kan lägga upp bilder från min mobil. Det blev så mycket kortare än jag trodde det skulle bli, känns jätte ovant o nej de känns lite fel nu men det blir nog bättr sen när jag vant mig

Först red vi ut på wawa och tarzan på en runda Julia visade tess igår, jag gillade den mycket, den var super mysig och mycket varierande, fanns lite läskiga saker man skulle ta Sig över och lite stockar som blev bra hinder, vi gick även över en bäck, bra träning för wawa! Hästarna skötte sig kanon, dt är kul att rida ut på wawa tillsammans meb tarzan, dom funkar bra tillsammans!

Red sedanupp till skär med coco och abbsan, spännande runda blev de!! Hästarna blev rädda för måånga saker, men jag tyckte attdet var kul. Coco blev rädd när man som minst anade det.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer är trött i hel kroppen så jag kommer ta det lungt, ha de bra!

/ hanna

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0