söndag!

Blir ett snabbt mobilinlägg om hur min helg har varit, min har varit jätte härlig, sov hemma hos tess, vi satt största delen och snackade, typ klockan tolv på natten fixade vi oss och fotade massor med bilder, hahah kul, behövde en flumhelg nu innan skolan, ja om tre dagar börjar en ny termin, jag hoppas den kommer bli grym men har fått den känslan att den kan bli son alla andra, alltså upp och ner, men visst ska de bli kul att träffa folket man inte sett nu under sommaren!
Till gårdagens ridpass;
Tog lite dressyr i paddocken, jag kan inte säga att de inte gick bra för de gjorde det, hon lyssnade på mig till största delen och gjorde vad hon skulle men det kändes som om hon var någon helt annanstans, jag kände att hon inte riktigt var i mina händer, det var rätt frustrerande men annars gick de bra!

Idag hjälpte jag endast till på handikapp då pappa skulle hämta mig halv fyra så jag hann inte rida eller något annat.

Nu väntar jag på att min moster ska ringa upp mig, ska fråga ifall hon har tid att klippa mig innan skolan börjar, finns ju ingen tid hos frisörerna nu... :( alla tänker samma sak, tur tänkte jag inte göra något speciellt, endast klippa bort allt slitet och klippa till luggen, kommer bli en del då jag har fått slitet hår nu så.. Jaja de växer ut igen :)

/Hanna

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0