Snart stallet

Idag drar jag till stallet vid två tiden tror jag, blir själv då mamma inte tyckte jag skulle åka imorse med Tess.

Här kommer hur det gick igår;

Red Wawa med Tarzan och Peggy i paddocken, det blev hoppning. Först gick det jätte bra, hon var framåt och hoppade jätte fint. Till slutet blev det därimot lite sämre, hon blev ofokuserad och hoppade av fel men det gjorde inget, det var rätt varmt och då blir det lite jobbigare.

Efter det provade jag Kulia, en shettis som kommit tillbaka från betet, haha det var kul, hon är inte så gammal och har inte blivit riden en del. Trodde inte det skulle gå så bra som det gjorde för oss, hon gick fram överallt även fast Gauda värgrade gå över någon bäck och sten osv.

Nu väntar jag bara på att mamma kommer hem så jag kan åka!



                                                     

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0