pallar inte trycket.

Asså herregud, jag är så slut, på riktigt. Jag har inte fått en riktig bra nattssömn på flera veckor känns det som, och är fortfarnade trött sen gotlandresan, och skolan, och har dessutom varit i gång i 190 nu dessa dagarna, varit i stallet varje dag och dessutom haft en hel del läxa, idag kom jag hem från mötet vid halv 9 och käkade, gjorde svenska och sedan hamnade jag här, ska göra SO och sedan duscha innan läggdags. Sedan har jag bara matte, no och spanska kvar den här veckan. Ska dessutom till stallet imorgon efter skolan, skulle igentligen vatt med en vän men eftersom att jag har läxa så blir det stallet+göra läxan i stallet istället isåfall. 

känner att allt jag skriver blir rörigt pga att jag är så sinnessjukt trött, men skolan måste skötas samtidigt som stallet också behövs det, dessutom hade jag sjukt kul på gotland, så det är värt att vara lite sliten. Dessutom klarar jag mej utan sömn, who need sleep? Men nu ska jag dra, orkar inte skriva mer, skriver mer imorgon, ville mest checka in här nu och skriva så ni vet hur läget är. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0