mobilinlägg!

Vet alls hur detta inlägg kommer se ut eller bli, bloggar från mobilen så de kan sluta hur somhelst!
Vaknade imorse av att klockan ringde halv sex då jag gjorde mig iordning för att senare åka till Malmö för att se molly sanden i barnprogramet sommarlov!
Känner mig trött nu men de är värt det!
Vi stod nästan längst fram, blev smått irriterad flera gånger då mammor o pappor flög in från håll och kanter och ställde sig mitt framför .. En kille satt på min tå genom halva programmet, haha mindre skönt!
Det var jätte kul att se molly sjunga, hon har så underbar röst och man kan inte sluta titta på henne, otroligt söt! Efter programmet signerade molly och programledaren Malin, fick autograf av båda + en snabb kram av molly :)

Hoppas ni haft en underbar dag i der fina vädret, hästarNa fick sin vilodag idag, imorgon kör pappa mig dit så slipper passa tåg dit och hem, skönt att slippa stressa! :)
// Hanna

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0