love my life.

Kom på mej själv med att vara oerhört dålig att uppdatera i den här bloggen, blir så att det blir bra uppdatering i en av mina bloggar, eller inte i någon alls. Det ska bättras, promise! Har dock haft en fullspäckad dag och kom hem nästan precis, har varit uppe sen tio i 7 och har värk lite överallt. Jag har iallafall utan tvekan haft en utav mitt livs roligaste dagar, känner mej dock lite för upprymd för att berätta allting än, men det kommer, trust me. Detta har varit en dag jag aldrig kommer glömma haha! 

Gick iallafall upp tio i 7 som sagt, och fixade mej och cyklade till statonen och tog tåget 8, stack upp till tarzan och myste i stallet eftersom att det regnade, sen när det slutade regna så gick vi ut och gick en lång promenad för att sedan mysa lite till, och rida barbacka tillbaka till hagen, finns inga ord för hur mycket jag älskar honom, det är faktiskt rätt sjukt. Otroligt skönt att bara ut och gå och liksom skippa ridningen, prata ut ordentligt utan att någon hör, var ju bara jag och tarzan i skogen så tidigt haha. Dock när vi kom på vår runda så var där kor, som tur var hann tarzan aldrig se dem och jag blev faktiskt inte så rädd, men nu i efterhand så kom jag på mej sjävl med att tänka, att det kunde gått rätt illa till haha! Tog tåget hem tio i 11, duschade, åt och fixade mej, tog sedan tåget 13:49 till malmö för malmöfestivalen och rix fm festival. Drog dit tillsammans med patricia och hennes syrra + hennes kompisar, och träffade några andra tjejer som jag också var med resten av kvällen, var sånt ös när festivalen började och jag fick bla kram av sons of midnight, alex(dannys dansare), ola lustig, och några uppvärmningsmänniskor,  träffade dessutom greger som jag gifte mej med i växjö, berättade även för honom att vi gifte oss där och han trodde jag menade på efterfesten där han var lite för full, haha! Fick dessutom frågan om jag skulle dra till efterfesten och man bara '' gärna, men äh nej, jag är bara 14.'' tänkte dock bara det, dom får ju gärna tro att jag är 18+ ;) sucks 2 be 14 dock. 

går inte in på alla människor jag fick ögonkontakt, vink av osv. då det kan bli lite fjortisaktigt haha, men nej herregud, best day ever!! nu ska jag avsluta med filmtittandes, hörs imorgon, puss! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0