huvudvärk...

Kommer inte hända något speciellt idag, mår inte alls bra, har ont i huvudet, jag hoppas verkligen inte att jag kommer få feber då det sämsta jag kan göra just nu är att misa massa i skolan, visst det händer inte så mycket nu men jag vill vara där då vi inte haft alla lektioner ännu och då får man reda på massa nytt. Så jag håller tummarna, tråkiga är att jag inte kan åka till stallet och hjälpa till med handikapp... Hade velat åka dit men jag orkar inte så jag hoppas värken släpper snart så jag kan göra annat än att bara sitta här på rummet.

Hoppas ni får en roligare dag än mig iallafall!

Dagens frukost;

     

Sixten;

                      


                                                               

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0