HÖST

skrev nyss med en kompis, och vi nådde till slut till höst snack... så fick lite tankar om det hela.


Jag vet inte riktigt vad jag känner inför hösten, självklart längtar jag till min födelsedag.

 Men att frysa varje dag, allt regn och gråa mörka dagar, nej tack inget jag längtar efter.
Däremot längtar jag efter alla fina foton man kan ta, när löven skiftar färg och allt annat vackert som kommer fram, tro det eller ej men att ta på sig stora varma tröjor till stallet, ta med varmchoklad till de extra kalla dagarna och vinterpälsen kommer, då hästarna blir fulsöta, haha ja det finns både för och nackdelar med hösten!

Vad tycker du ?

Bilder från förra hösten;
                                

      

      

      
                                                                    

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0