Gymnasiet..

Har kollat runt lite på hästlinjer nu inför gymnasiet nästa år, var också och pratade med en på vår skola som hjälper oss med detta, hon föreslog Bollerup, visst där verkar jätte bra, fin miljö och allt men jag måste då alltså ''bo'' där... Och jag är inte direkt redo för att inprincip flytta hemifrån nu, har även kollat på flyinge , Men har nu ett tag studerat Helsingborgs ridgymnasium, verkar faktiskt vara bra, står att dom fokuserar på ridning, och tillbringar mycket tid i stallet och uppe på hästryggen( om jag väljer det som profil, det jag vill )

Men nu har jag en fråga till er,
Har du gått på några av dessa?
Vilket rekomenderar du?



Bor i Eslöv så jag vill inte pendla allt för långt.

Tar alla förslag!! Både för och nackdelar


      

                                                             
                  

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0