Gotland!

Just nu sitter jag på hundutställning i Gotland och njuter av livet, här är så förbaskat fint och jag har haft så sjukt roligt, efter utställningen ska vi dra till Visby och gå en långgrunda med hundarna, jag har hand om min mosters basset hound, Elsa under den här lilla semestern, jag är överlycklig och Elsa är så härlig haha! Igår var vi först i Visby, sedan stack vi till någon smyckesaffär och sedan drog vi vidare till Fårö, har sjukt många bilder och så mycket att skriva, men 40% batteri ska räcka hela dagen så detta blir lite snabbt!

Är iallafall jätteglad och har det hur bra som helst, har köpt en jättefin bronsens och en liten present till mamma, ska se ifall jag hittar mer senare idag, också ska jag fota en hel drös med fler bilder, jag är en riktig turist och älskar allt gammalt, var t.ex inne i domkyrkan här i Visby igår, magiskt. Saknar dock Tarzan sjukt mycket, men på måndag får jag äntligen se han igen!

Imorgon ska vi till hundutställningn igen, städa stugan och sedan ta färjan tillbaka, kommer vara hemma nattetid imorgon, någon kommer vara rätt död i skolan på måndag.. ;)
(försöker lägga till några bilder, får se om det fungerar)
/ Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0