Glad och trött

Trött efter en lång men rolig dag. Skolan var väl ändå rätt okej, kunde knappt stiga upp ur sängen imorse så har varit trött i stort sett hela dagen. Tanken var att idag så skulle jag bara vara hemma och städa rummet för här är det kläder exakt överallt känns det som, Istället åkte jag tåget med Tess. Fick låna hennes tågkort, Snäll tös!
Så nu ska jag bjuda på något en dag som passar! 

Tess har inte varit i stallet på flera dagar, inget speciellt har hänt där men jo såklart när jag inte är där på måndagen är allt nytt kommet, hästarna har bytat hage och annat som inte hänt medans hon var borta, känns skönt att dom går nere vid stallet igen så man slipper gå en omväg både till och från stallet. 
Red ut på Wawa idag, tog bäcken  rundan fast på mottsata hållet, för att tillbaka så la det en trädstam på en högre höjd som vi hoppade och efter fanns det någon till, kul! Till en början var Wawa helt borta, kändes som om hon kröp fram... Hon Blev sedan pigg och glad och småtravade fram sista biten av rundan.

Nu har jag precis ätit och duschat, ska städa rummet lite snabbt nu tänkte jag då jag förmodligen inte är hemma förrens 9 tiden imorgon kväll skulle jag tro. Är ett möte en bit från stallet om skog och sånt så dit ska vi, känns lite kul att vara där då alla är så gamla och så kommer vi där... Jag hoppas verkligen det kommer att gå bra och att vi får som vi vill ha det! Mer om det kommer imorgon! 

Stallkatt;

        

                                                                              



 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0