första avklarad

Dagen före skolstart efter ett långt sommarlov, finns det så många tankar i huvudet och alla de Små känslorna som kommer krympande så smått ibland, man kan inte förklara de helt, nervös, glad, ledsen, förvirrad ja det är nog allt i ett skulle jag tro!
Nu är min första dag avklarad, jag är nöjd. Tess kom hem till mig runt halv 8 imorse för att fixa sig och äta här, alltid kul när man är 2 första dagen så man inte kommer in genom dörrarna fördelad över vart mab ska gå medans alla kollar på en..
Många av vännerna var lite förändrade medans vissa såg ut som vanligt.

Efter gick vi hem till mig oxh bytte om och åt, på stationen träffade vi 2 andra tjejer, Michelle och Vera, de rider på samma ställe. Bestämde oss då för att rida ut tillsammans, jag red på wawa, det var mysigt med några stycken, känner verkligen skillnad på wawa då man blir lite fler när man kommer ut, händer nog en del hästar.

Efter stallet så åt jag, skulleduscha fast fick vänta i typ 40 minuter tills pappa kom hem med nytt schampo som jag tog slut på igår, packat till idrotten, taggad för en löpning i skogen! Har även skrivit under papper oxh allt hah nej trött nu så ska sova, godnatt!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0