Epic.

hallå där bloggish, i skrivandes stund så är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, har sovit 3 timmar imorse och det är alldeles för lite för mej, haha. Kan väll skriva som så att, gårdagen var epic, dramatisk, och helt jäkla otroligt rolig. Mamma väckte mej 5, skjutsade mej till pappa, där fixade jag mej och tog sedan tåget 7 till malmö för sommarlovsmorgon. Det var 2:a gången jag såg molly och hon var ännu bättre igår, fantastisk människa.  Fick bild på henne när hon kollar in i kameran, typ höjdpunkten på morgonen, haha. Och sen då det vanliga, kram + autograf. Men riktigt härlig människa, och snygg.. gud! Efter sommarlov så stack vi till stationen, tog en frapino och väntade på tåget hemåt, kom hem runt omrking 10 över 12, fräshade till mej och tåg något snabbt att käka och blev sedan skjutsad till stationen för att ta tåget mot växjö. 

Åkte tillsammans med min syster, dock hoppade hon av 1 station före mej, och när jag kom fram till växjö mötte jag upp hanna och sofia och vi gick upp till torget där rix fm var. för att sammanfatta det hela lite så fick jag bla. träffa ivi adamou, krama henne vid 2 olika tillfällen, få hennes autograf, prata med henne, ja också fick jag en bild också. i stort sett samma sak på broken door, vinka till ola när han var bakom scenen, också hade jag kul med hanna och sofia då ju. sofia åkte dock lite innan halv 9, och hanna jobbade ju(fotograf) så jag var lite själv emellanåt, men jag hade kul endån och dansade gärnet ;) Dock när vi skulle ta tåget hem så var jag tvungen att ha biljett, så när vi går in på pressbyrån för att trycka så stod det två tjejer framför oss som inte var riktigt normala, så tack vare dem så tog det evigheter, och det slutade med att vi missade tåget med 1 minut.. och det var sista tåget.. hehe. Mamma blev riktigt arg och pappa blev inte heller glad eftersom att det var han som fick köra upp och hämta oss, men jag hade kul. Vi gick runder, snackade jäkligt mycket, spenderade pengar på chokladhjul och avslutade med kebabtallrik, haha. Bilresan hem var dock så jäävla dryg, och när vi kom hem så sov vi lite(typ 1 timme) och 5 imorse följde jag med och lämnade av henne på stationen, kom hem vid 6, hoppade in i en iskall dusch och gick och lade mej vid 7, vaknade därefter vid 9 och gick upp, sminkade mej och hamnade här på något sätt, haha!
 
Så ja, nu förstår ni varför jag är grymt trött, men ska käka frukost nu, fixa mej och sedan ta tåget till kristianstad tillsammans med hanna, ulrik munther ska visst vara där! Skulle igentligen rida idag, men får se om jag orkar det när jag kommer hem från kristianstad, annars så struntar jag i det, hoppar till sängs tidigt ikväll för att orka med morgondagen, förhoppningsvis kan jag rida tarzan imorgon även ifall jag rider honom idag. får även se ifall jag åker hem till mamma idag eller stannar hos pappa. Aja nu blir det frukost, vi hörs!
bild från i förrförrförrgårellernågotliknande, 1;10. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0