En dag för mig själv

Har tyvärr inte kunnat blogga nu på några dagar då jag varit hos min kusin från söndag till onsdag. Har dessutom tagit en paus från datorn ett tag, jag har inte suttit vid den och jag har inte ens tänkt tanken, men det får jag väl ta och ändra på igen så jag kan uppdatera här igen.

Denna veckan har varit chill, tillbringat en stund i stallet en gång bara, ovanligt men har ju inte varit hemma.
Skönt att komma bort lite och mysa med kusinen i några dagar.
Igår beställdes nya kläder, vet inte när dem kommer, förmodligen nästa vecka, Lääängtar!

Idag har jag städat, möblerat om rummet lite, inte 100% nöjd men har det så ett tag så får jag se ifall jag ändrar mig sen. Läst en bok och bara tagit det lungt, längesedan jag bara var hemma och inte gjorde något, känns som en evighet men det är det ju inte ;) Idag har varit en dag då alla saker och känslor och tankar kommit emot mig, så ja det har varit en dag för mig själv med musik och tänkande.

Nu ska jag kolla runt lite på hästbloggar och sedan blir det inget mera intressant,
hoppas ni haft en bra dag alla! 

                                          

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0