börja tävla i höst!

Som ni kanske märkt på sistone så har jag varit lite off, har bara känt att jag har haft noll inspo till att skriva här, har heller inte orkat med 2 bloggar samtidigt, och min egna är ju prio 1. Dessutom är det så tråkigt att känna att det bara är jag som driver bloggen nästan? Hanna är ju faktiskt mestadels i offlinemode. Kommer inte sluta eller något sådant utan skriva när jag känner att jag vill och orkar, annars kan ni alltid kika in på - http://thereselarsson.tk där jag uppdaterar dagligen. 

Har dock faktiskt goda nyheter, i oktober ger jag och tarzan oss ut på vår första tävling! Klubbtävling i eslöv, tänkte starta 2 klasser och känna hur det går, går det bra/känns bra, så kommer jag lösa ut licenser osv. till nästa år och tävla järnet. Dock så vill jag hitta någon med stor padock/ridhus som jag hade kunnat låna före vi ska tävla, så jag kan se hur han reagerar när han kommer hemifrån på det viset. Är iallafall urtaggad, ska dock prata mer med gunilla om det, men igår verkade det 80% klart. - mer update om det kommer.

funderar starkt på ifall jag ska sticka till stallet nu, eller bara vara hemma resten av kvällen. Tror jag sticker dit där en liten stund imorgon bitti(är dötrött nu efter att ha plockat ogräs från halv 11 till kvart över 5 + tagit in hö) och se ifall jag kan borsta tarzan fastän att det inte är min dag, annars tänkte jag ta peggyfisen och rida ut på en runda, eller tindra/gauda, bara någon häst som inte är bokad iallafall. Får se om hanna följer med, har inte hört ifrån henne på länge och hon har inte svarat mej, love that. nej men bryr mej faktiskt inte så mycket, i get it liksom.  Sen ska jag hem och jobba hos mormor och morfar! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0