Bästa avslut på sommarlovet!

Äntligen kommer ett inlägg när jag sitter vid datorn! haha, kan ha lite bilder med då än bara text, personligen tycker jag det är roligare att läsa ett inlägg när det finns någon bild med, men bara text gör ju inget det heller!
Har precis kommit ut från duschen, tog en lååång varm dusch! Dränkte mitt hår i hårinpackning, så nu är det sådära härlig lent det kan bli efter lite inpackning.
Efter detta ska jag måla om mina naglar, lägga fram nycklar, väskan, pennor, hänglås och ja allt man kan tänka sig till första skoldagen efter ett skönt sommarlov.
Detta sommarlovet har jag till mesta del tillbringat dagarna i stallet, eller rättare sagt, det har jag! Bara enstaka gånger jag varit hemma. Till skillnad från förra sommaren, var jag i stallet 1-2 gånger i veckan, inte mer. Istället var jag ute med kompisar och var nästan varje dag med min dåvarande kille så detta sommarlovet har varit helt annorlunda, inte fritt från kompisar men stor skillnad!

Det känns riktigt bra att avsluta sommarn innan skolan med en lång uteritt med sol och självklart en massa mys med hästarna. Red rundan som jag pratade om igår, vi kallar den nu Bäcken eftersom man rider ner till själva bäcken i skogen. Red även ner vid skolan och ett dagis, det blev lite läskigt tyckte hästarna då vid dagiset skrek barnen och vissa kröp i buskarna i rasande fart, det är ju inte alls roligt tyckte dom så båda två flög till sidan för att sedan försöka komma därifrån så fort som möjligt, hahah så söta, inte varje dag dom stöter på någon krypandes i buskar!

Jag är nöjd med denna sommaren och hoppas på en bra skolstart!

Hoppas ni som också börjar imorgon inte är allt för nervösa och får en bra dag!
Ha det bra sålänge! :)
                  
                         

                                                             

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0