A lot of things going on..

Jag sitter just nu och fixar videosarna från igår, så dem kommer dyka upp alldeles strax! Har sprungit fram och tillbaka och redigerat bilder och filmer, packat, målat naglarna, provat kläder, planerat, hittat nya kläder osv. och jag är alltså fortfarande inte riktigt klar, haha! Ska ladda upp filmerna, duscha och noppa ögonbrynen, och eftersom att det tar ytterliggare ett litet tag med filmerna, så passar jag på att noppa ögonbrynen. Känner mej lite stressad här, haha! Ska upp halv 5 inatt, för att åka med mamma hem till pappa, fixa mej där och äta frukost, och sedan ta tåget klockan 7 till malmö tillsammans med hanna för att vara med i sommarlov och träffa/se molly sandén, efter det ska jag hem till pappa och fräsha till mej lite och äta, för att sedan 10 över 1 ska ta tåget till växjö tillsammans med min syster(hon lämnar mej dock några stationer före växjö) och träffa hanna(inte hanna-på-denna-bloggen, utan en annan) och några andra, för att njuta av rix fm. Jag ska försöka få autografer och bilder av broken door och ivi adomou(stavning?), tar tåget hem därifrån 20 över 9 och landar i eslöv ungefär 11 på kvällen. Yes, jag är medveten om att jag kommer vara rätt död. 

Så med hela min livshistoria berättad så ska jag nu göra det jag först skrev, nämligen noppa ögonbrynen och ta på ansiktsmask, sedan väntar en dusch också ska jag ladda upp filmerna här. Ses inom kort!
bild från igår!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0