18/8

Blev att jag åkte till stallet vid tre tiden igår, Isabelle ringde och undrade ifall jag ville komma ch hjälpa dom, när jag kom dit var dom redan påväg hem men Isabelle stannade kvar och pratade och kollade medans jag red lite enkel dressyr i paddocken.

Wawa kändes hur fin som helst, skrittade fram i bra tempo och travade hur fint som helst. Gav mig på skänkelvikning, gick faktiskt bra, hon klarade några få steg sen blev hon förrvirrad och tramsade men hon klarade det, så det ska jag gå igenom lite varje gång tänkte jag så till sist blir det kanske några riktigt fina skänkelvikningar! :)

Däremot i galoppen låtsades hon inte som hon fattade mina galoppfattningar och började sparka bakut så fort jag gjorde galoppfattningen, slutade med att jag fick ryta till ordentligt så lyssnade hon jätte bra, samlad galopp och allting, ibland kan den tjejen överaska en!

Fick duscha av henne efteråt, så då passade jag på att knäppa några bilder på henne, inte så tjusig dock! ;)
     

                                                             


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0